Navigace
Obsah
Divadelní představení Školák Kája Mařík 7.4.2024 Ořechov
Školák Kája Mařík
7. dubna 2024 od 15:00 hodin
sál KD Ořechov
Velikonoční jarmark 24.3.2024 Ořechov
„Podpora sociálního začleňování v SCLLD MAS BUCHLOV“
Změny jízdních řádů od 3.3.2024
to přinesou březnové změny jízdních řádů
S platností od 3. 3. 2024 vstupují v platnost nové jízdní řády, které přinesou pozitivní změny pro cestující v celém Zlínském kraji.
Všechny cestující veřejnou dopravou ve Zlínském kraji vyzýváme, aby si před cestou ověřili časy odjezdů „svých“ spojů na stránkách níže.
Akce ve městě Bzenec
Muzikálová pohádka Kocourek Modroočko 2.3.2024
Divadlo Dívčí válka 3.3.2024
Podrobnosti níže na plakátech k jednotlivým akcím.
Kotlíkové dotace 2024 - informace a žádost Zlínský kraj
Videosoutěž Mikroregionu Buchlov
Vytvořte video zachycující tradiční folklorní a kulturní události, které se odehrávají v našem regionu ,,okolo Buchlova".
Podpora projektů „Malý LEADER“ pro MAS Buchlov, z.s. pro rok 2024
Více informací po rozkliknutí příspěvku.
Informace pro žadatele a příjemce
Podpora projektů „Malý LEADER“ pro MAS Buchlov, z.s. pro rok 2024
Datum vyhlášení výzvy Malý LEADER MAS Buchlov, z.s.: 01.02.2024
Datum příjmu žádostí o příspěvek: 01.02.2024 (od 8:00 hodin) – 01.03.2024 (do 12:00 hodin)
Cíl výzvy
Program „Malý LEADER“ je aktivitou Místní akční skupiny Buchlov, z.s. (dále jen MAS Buchlov) ve spolupráci s Mikroregionem Buchlov. Cílem výzvy je finanční podpora projektů místních spolků a organizací.
Účel výzvy
Hlavním účelem výzvy je podpořit Váš spolek nebo organizaci uspořádat jednorázovou akci/školení/seminář/ výlet pro Vaše členy či pro širší veřejnost. Dále můžete výzvu použit na nové vybavení čí pomůcky po Váš spolek/organizaci.
Specifikace žadatelů
Žadatelem může být kdokoliv z území MAS Buchlov (Mapa a seznam obcí ZDE). Ať už se jedná o partu kamarádů, skupinu maminek pořádající akce pro děti, organizaci, spolek, podnikatele, církevní organizaci, školy, zájmový kroužek apod. To znamená, že nemusíte mít IČ, abyste mohli o příspěvek žádat.
Výše příspěvku
Na rok 2024 je vyčleněna alokace 150.000 Kč pro celé území MAS Buchlov.
- Dolní hranice příspěvku je stanovena částkou 5.000 Kč
- Horní hranice příspěvku je stanovena částkou 10.000 Kč
Jednotlivé částky se budou dále posuzovat v rámci hodnocení celého projektu.
Podmínky pro přidělení příspěvku
- Projekt musí být realizován na území MAS Buchlov v obcích: Boršice, Břestek, Buchlovice, Hostějov, Medlovice, Modrá, Osvětimany, Salaš, Staré Hutě, Stříbrnice, Stupava, Tupesy, Velehrad, Zlechov
- Pokud je žadatelem osoba, která nemá IČ, žádost musí být před podáním na MAS Buchlov schválena starostou obce, ve které se projekt uskuteční
- Jeden žadatel může v daném roce podat pouze jednu žádost
- Na příspěvek není právní nárok
- MAS Buchlov si vyhrazuje právo podanou žádost odmítnout
- MAS Buchlov ohodnotí podané žádosti na základě formálních náležitostí
- Žádosti o příspěvek, které nemohou být pokryty alokací výzvy budou zařazeny do seznamu nevybraných projektů
- Výsledky hodnocení MAS Buchlov budou zveřejněny na webových stránkách MAS
- Seznam projektů, které budou v rámci Malého LEADRU MAS Buchlov podpořeny, bude zveřejněn na www.masbuchlov.cz a žadatelům podpořených projektů bude zaslán výsledek e-mailem.
Hodnocení projektu
- Hodnocení projektů se skládá z formálních náležitostí
- Hodnocení formálních náležitostí se rozumí posouzení úplnosti žádosti a jejího souladu s výzvou MAS, a to především:
- Dodržení termínu pro podání žádosti o poskytnutí příspěvku
- Řádné, úplné a správné vyplnění žádosti
- Oprávněnost žadatele
- Dodržení způsobu podání žádosti
- Připojení všech požadovaných příloh žádosti
- Žádost, která nesplní některé kritérium formální náležitostí, bude vyřazena
Podání žádosti
- Příjmem žádostí o příspěvek: 01.02.2024 (od 8:00 hodin) – 01.03.2024 (do 12:00 hodin); pozdější přihlášky budou automaticky zamítnuty
- Žádost je možné zaslat elektronicky na adresu horakova@buchlov.cz nebo osobně doručit na adresu kanceláře: Místní akční skupina Buchlov, z.s., Masarykova 273, Buchlovice 687 08
- Pracovník MAS žádost zkontroluje a uvědomí e-mailem žadatele o přijetí žádosti.
- Vyúčtování akce musí být podáno nejpozději k 30.listopadu 2024, pozdější předložení vyúčtování není akceptovatelné
Realizace akce
- V průběhu realizace Vaší akce můžete uvést loga MAS Buchlov a Mikroregionu na plakát, na webové stánky, facebook apod., umístit tištěné logo MAS a Mikroregoinu v místě konání akce
- Během konání akce pořiďte několik výstižných fotografií. Obsahově prosím zachyťte především samotnou akci, účastníky, návštěvníky, průběh práce nebo sportovního klání, vyhlášení výsledků, společnou fotografii účastníků apod.
- Minimálně 3 zhotovené fotografie zašlete e-mailem na adresu horakova@buchlov.cz. V případě většího počtu nebo velikosti fotografií můžete použít internetové uložiště. Prosíme, nezasílejte fotografie v tištěné podobě-je to zbytečně drahé a dále nepoužitelné.
- V případě změn data, místa nebo zrušení akce nás o tomto, prosím, předem informujte. Provedené změny musí být vždy v duchu Vašeho původního záměru.
Vyúčtování akce
- proplacení výdajů do výše schváleného příspěvku bude provedena na základě
- vystavené faktury na MAS (žadatelé s IČ) s uvedením fakturované nákladové položky, včetně názvu a data konání akce dle schválené žádosti. K faktuře je nutno přiložit prosté kopie účetních dokladů (paragony, daňové doklady či dílčí faktury dodavatelů k realizaci uvedené aktivity. MAS Buchlov si vyhrazuje právo vyžádat si do 12 měsíců od vyúčtování akce k nahlédnutí originál dokladu
- originálu účetních dokladů (paragony, daňové doklady či dílčí faktury dodavatelů s dokladem o úhradě z banky či pokladny)
- k vyúčtování akce dále přiložte krátký popis akce, tiskovou zprávu (vzor viz. Příloha č.2)
- zašlete (výše uvedeným způsobem) minimálně 3 fotografie z akce
- předložený účetní doklad (faktura, paragon) bude následně do 14 dní proplacen na bankovní účet žadatele nebo na vyžádání v hotovosti po předchozí domluvě s pracovníkem MAS
Způsobilé výdaje
- cokoliv, co pro své aktivity realizované v souladu s programem potřebujete. Zbytečně Vás nebudeme omezovat, ale necháváme si možnost, právo, Vám případné diskutabilní nákladové položky v žádosti vyloučit (nahradit vhodnějšími)
- v případě realizace akce, kde bude potřeba zakoupit vybavení pro občerstvení, prosíme Vás o nákup recyklovatelných materiálů, případně znovu použitelného vybavení
Nezpůsobilé výdaje
- alkohol, tabákové výrobky
- doprava, cestovné osobním automobilem, pokud není zdůvodněno a schváleno předem s žádostí o podporu a realizováno v přímé souvislosti s konáním akce v nákladech v místě a čase obvyklých
Doporučujeme záměr dopředu zkonzultovat s manažerem projektu Malý LEADER pro MAS Buchlov. Nejčastějšími chybami by mohl být příliš obecný popis akce. V popisu tedy vždy zdůrazněte, co akce přinese Vaší komunitě, spolku, obci a jaké náklady konkrétně z příspěvku podpoříte.
Kontakt na manažera projektu Malý LEADER pro MAS Buchlov:
Ing. Tereza Horáková
e-mail: horakova@buchlov.cz
telefon: 606 791 922
Příloha č.1-ŽÁDOST MALÝ LEADER 2024.docx Typ: DOCX dokument, Velikost: 30.75 kB
Příloha č.2-ZPRÁVA Z AKCE.docx Typ: DOCX dokument, Velikost: 27.29 kB
Letáček_Malý LEADER_MAS Buchlov(2).pdf Typ: PDF dokument, Velikost: 2.69 MB